• UWAGA! Teraz na forum logujemy się adresem e-mail, nie nazwą użytkownika!

Zasady przyjmowania na GD.PL

Tomasz Gop

10k VIP
Moderator
Rada Forum
12 751
37 412
Product Director
Flying Wild Hog
Warszawa
Na forum mają wstęp osoby, które nie są dziennikarzami, prawnikami ani HRowcami i spełniają przynajmniej jeden z warunków poniżej:
  • Miały znaczący wkład pracy w wydaną, obecnie dostępną grę komercyjną i dalej są związane z branżą (są zatrudnione, mają stałą umowę współpracy, mają własną firmę GD, freelancerzy itp.)
  • Nie mają jeszcze wydanej gry w portfolio, ale przynajmniej od 6 miesięcy pracują w firmie, której główną działalnością jest tworzenie gier i która ma w dorobku wydane, obecnie dostępne gry komercyjne.
  • Są niezwiązanymi już z branżą weteranami, ale mają w portfolio przynajmniej 3 komercyjne, obecnie dostępne gry.
Gra komercyjna to taka, która spełnia jeden z poniższych warunków:
  • Ma zbiorczą ocenę na Metacritic.
  • Została wydana przez znanego w branży wydawcę.
  • Została wydana w pudełku (retail).
  • Została wydana cyfrowo w jednym ze sklepów, które stosują mechanizm selekcji produktów przed sprzedażą np.: XBLA, PSN, WiiWare, Steam, GoG, DD, BFG, GH, iWin. itp.
Każdy kandydat musi dodatkowo uzyskać rekomendację przynajmniej 3 aktywnych członków forum, mających min. 10 postów w działach poza Off-Topic. Jest to szczególnie ważne przy freelancerach oraz przy pierwszych wydanych projektach, gdzie będziemy wymagali konieczności potwierdzenia wkładu pracy przez studio zlecające/pracodawcę. To samo dotyczy informacji o zaliczeniu półrocznego stażu pracy. Pamiętajcie, że rekomendujący biorą odpowiedzialność za rekomendowaną osobę. Rejestrując się na forum, upewnij się wśród znajomych obecnych tutaj, że zbierzesz wymaganą liczbę rekomendacji.

W szczególnych przypadkach, wyjątkach i dyskusyjnych kandydaturach, ostateczna decyzja należy do Rady Forum, która podejmuje ją po zamkniętym głosowaniu. Przykłady:
  • Doświadczone osoby, które są w trakcie zmiany/szukania pracy w GD.
  • Gry przeglądarkowe, dołączane do czasopism, reklamowe.
  • Działalność społeczna lub edukacyjna związana z gamedevem.
  • Praca B2B.
Jak to działa?
  1. Dla każdego nowo zarejestrowanego użytkownika automatycznie zostaje założony wątek w dziale Rekomendacje, gdzie zostają podane informacje które delikwent wpisał w formularzu rejestracyjnym.
  2. Koniecznie skontaktujcie się z osobą która się rejestruje i potwierdźcie, że to ten sam człowiek. Napiszcie o tym, że się z nim/nią kontaktowaliście.
  3. Jeśli sami nie wiecie, ale znacie kogoś kto pracuje w firmie podanej przez delikwenta - zaczepcie znajomego i poproście o weryfikację.
  4. Wątek może też służyć dyskusji na temat czy kogoś należy wpuścić czy nie.
  5. Dopóki nie otrzymamy tutaj wymaganej liczby rekomendacji, konto nie zostanie aktywowane - jest to weryfikowane przez specjalny kod forum.
  6. Po aktywowaniu czyjegoś konta, usuwamy wątek na jego/jej temat.
  7. We're cool.
Jeśli się zarejestrowałeś/aś, ale Twoje konto nie zostało aktywowane, to oznacza, że brakuje wymaganej liczby rekomendacji. Skontaktuj się z kimś obecnym na forum i poproś o rekomendację. Jeśli w ciągu 6 miesięcy nie otrzymasz wymaganych rekomendacji, twoje konto użytkownika może zostać skasowane. Usunięcie konta nie odbiera to możliwości ponownej rejestracji i ubiegania się o rekomendacje w przyszłości.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Back
Do góry Bottom